2014 m. sausio 26 d., sekmadienis

Photos. Dima. Boston

Dima - iš Ukrainos, atsikėlė gyventi į Bostoną prieš 15 metų. Baigė čia finansų mokslus, tačiau pagal specialybę nedirba. Yra software developer (lyg taip skamba jo pareigos). 

Sakė, kad paskutinį kartą Kijeve buvo prieš dvejus metus. Bet ten likti nenori, nes labai dideli skirtumai tarp JAV ir Ukrainos.

Man tai buvo pirmasis vaikinas, kurį fotografavau neatsitiktinai. Buvo šiek tiek keblu, nes moteriškų pozų neduosi. Vyrus fotografuoti reikia kiek kitaip nei merginas, todėl tai buvo pirmas rimtesnis išbandymas man. Nežinau, kaip pavyko. Specialiai šiai fotosesijai nesiruošiau. Bet gal kažką pavyko išgauti, kas žiūrisi maloniai. 
Jo šypsena labai plati ir šiek tiek per saldi, aš norėjau rūgštumo parodyti, todėl teko "rūgštinti" jo veidą. 

P.S. tai pirmas žmogus, kurį fotografavau atvykęs į JAV. Ir supratau, kaip sudėtinga duoti nurodymus anglų kalba. Man ne visada pavyksta teisingai pasakyti lietuviškai, o čia reikėjo svetima kalba viską sakyti. Neišvengiamai teko rodyti, kaip aš noriu, kad jis atkartotų mano pozą.




























1 komentaras: